designern i mig vaknade upp, men somnade lika snabbt igen...

PUH!

Har fixat lite ny design! Det var fan inte det lättaste, tackar ALLA miljoner bloggar och forum jag varit inne på och försökt förstå mig på kodning och skit.

Men en sak jag inte greppar, som hjälpa kan komma att hjälpa om du vet. Hur får jag menyn till höger om texten? Allstå inte till vänster som den ligger nu.. Jag har försökt skriva right på varje ställe som det står left, men inget ändras....

Nu är jag iallafall trött...


Välspelad gäspning!


Postat av: Martina

Amen carrosmarro! Har du börjat få fart på bloggen igen?! och jag har missat detta.. gaaaaaaaah! :)

Postat av: Julia

Hej! Jag hittade precis din blogg, roligt :)

Fråga Sara om hur hon fick sin meny till höger, hon klurade ut det när vi hade någon lektion i webb-media :)

2010-01-28 @ 12:08:41
Blogg: http://choulia.blogg.se/
Postat av: Erica

haha du är rolig carro :)

2010-02-18 @ 12:35:06

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback