1o/o1/28

Är det verkligen torsdag idag?!

Jag är helt borta på vilken dag det är. Jag har i princip gått runt sysslolös sen 18december då det var dags för jullov från skolan. Sen har jag börjat på den ny skola nu den 19 januari. Och det intressanta med detta är att vi endast har två föreläsningar i veckan, i två till tre timmar. Inte mer. Jag kan även tillägga att dessa föreläsningar faller på tiden 13.oo. Alltså har jag hela morgonen på mig att antingen sova eller att göra massa nyttigt.

Men det enda jag orkade idag var att diska. Kommer kanske läsa lite, men dock inte i kurslitteraturen utan i en bok jag började läsa igår. Jag fick ett plötsligt sug att läsa en deckare, och det är jag inte undernärd på! Så jag drog någon i högen.

Åke Edwardsson, Nästan död man.
Bra? Dålig? Tråkig?

Hittills är den helt okej.


reklam reklam reklam!
det som syns i min mun är inte en jordgubbe, det är min tunga!

Postat av: Jennilie

Sv: Ja men Helsingborg är väl ändå någorlunda stort(?) så där borde det ju finnas en del Second hand butiker osv :)

Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: haha jaa eller hur

2010-01-28 @ 17:24:48
Blogg: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: julia

hej, hoppas att du haft en bra dag =)

2010-01-28 @ 19:38:54
Blogg: http://jjuliees.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback