Lala, som i choklad

Jag hittade önskan att kategorisera vad jag skriver om på bloggen. Jag valde Dagbok, Mode och Träning och Hälsa. Frågan är då om det är något jag kommer skriva om eller är det bara något som jag är intresserad av. Vi får se.
I helgen har jag varit sjuk, så har inte kunnat träna. Istället övertygade jag Finnen att trösta stackars sjuklingen med en låda Paradis. Halva lådan uppäten och där sprack min kategori om Träning och hälsa..
Jag har inte duschat på cirka fyra fem dagar, kan jag tro. Jag sitter dessutom med ett äckligt flottigt linne med massa snor som jag har nyst ut. Mina rosa velourbralls har också tagit emot en och annan nysattack. Mode, tjaaa.. Det kanske tar sig, om jag går och borstar tänderna är jag på god väg.
Dagbok då, något som passar? Ja, jo. Det är nog ändå en slags dagbok. Fast inte sitter jag och skriver "tjära dagbok, idag är jag tjär i han och han och han och han" som jag gjorde i min första dagbok cirka 1994.
Chill out, säger jag bara!
TO BE CONTINUED...... *dot dot dot dot*.

Postat av: Jennilie

Sv: Hihi jag håller med, och tack :)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback