Gamla gubbars cheerleader!

Dagen spenderades med att läsa om Darwin, Newton, Kepler, Brahe, Galilei och många många fler gubbar i vetenskapens historia. SUCK!


Det var tungt, men jag kom på mig själv att faktiskt läsa kompendiet (som är förövrigt oförskämt tjockt) med hull och hå och sitta med pompoms för att jag hejade så hårt på gubbarna. Dem slogs ju mot kyrkans syn på verkligheten och det var spännande. Tråkigt nog slutade varje kapitel med att gubbarna dog.
Ikväll blir det en ensam kväll utan Finnen, men inte ska jag äta äckligt för det, nejnej! Det blir squashlasangegratäng. Typ blandning mellan potatisgratäng och lasange med squash istället för potatis.
Jag säger som Maria Montazami, MUUUUMS!

Postat av: B R O W N S U G A R

älskar maria!! :D hihi


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback