godis

Första delmomentet är klart!!

Så jävla skönt, är godkänt på Adobe och mixerbordet. Och fick till och med riktigt bra poäng på tentan. Bara 2,5 poäng från VG. Är mycket nöjd.

Låt mig hurra lite, WOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO!

Ikväll är det att sitta framför TVn med massa godis! Och eftersom pojkvännen ville vara hemma ikväll så får jag välja HELT SJÄLV vilken film jag vill se. Så detta innebär att jag får titta på en riktigt snyftig kärlekskomedi eller vad fan som helst som passar in, kanske till och med lite SATC!


Postat av: Sara

Tack sötnos! :)

Postat av: B R O W N S U G A R

Haha eller hur :D man blir helt besatt!

2009-11-24 @ 17:45:42
Blogg: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Erica

du är duktig Carro, men det har jag alltid vetat!

2010-01-20 @ 15:29:52

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback