Ett IG-barn

Fruktansvärt, ett ord jag har börjat använda väldigt mycket.

Jag tycker detta ord speglar ganska mycket. Det är lite som ordet Jävla. "Detta var så jävla bra". Numera brukar jag säga "Detta var Fruktansvärt bra!". Och jag trycker lite extra på dem rullande R:en, fRRuktansvärt.

Det kan vara både positivt och negativ bemärkelse på detta ord.

Just nu känns det FRUKTANSVÄRT jobbigt att jag fick underkänt på det praktiska provet på mixerbordet. Jag började inte med att kontrollera en ratt, en enda ratt som jag inte började med resulterade i en otrolig ångest. Jag har misslyckats med något.

Jag har inte lärt mig ännu att faktiskt acceptera att man misslyckas ibland, men det är en process det också.

Det har heller inte gått in i mitt huvud att jag måste lära mig att komma ihåg det positiva. Nu kommer jag ALLTID kontrollera denna förbaskade GAIN ratt, som var så självklar. Den är viktigare än alla andra rattar på mixerbordet (förutom regeln givetvis). Detta kommer jag minnas på omprovet, vilket förhoppningsvis resulterar i ett Godkänd.

Adobe Audition blev också godkänt, men det var så oförskämt enkelt så därför kan jag inte riktigt se det som positivt.

Jag har fastnat i ett Underkänt.

Postat av: Sara

Tack sötnos! Jobbigt att du inte fixa mixerbordet. Hör av dig om du vill ha hjälp med något.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback