090327 - hemma från jobb

Är hemma återigen från jobbet. UVI är inte så roligt att ha, så det blir en 10dagars kur nu.

Ligger i sängen och kollar på The Hills. Har fått en liten besatthet av det. Men snart har jag sett alla fyra säsonger, bara ungefär fem avsnitt kvar.

Jag måste skriva om en stor kärlek jag har just fått. Det är som att jag är nykär på nytt. Min älskade GHD plattång, den är fantastisk. I JUST LOVE IT!


LOVE LOVE LOVE LOVE

Postat av: Anonym

det kommer...... det kommer!!!

2009-03-27 @ 22:27:03
Postat av: FotobyDenise-FOTOBLOGG

Hej det skulle vara jättesnällt om du kunde gå in här http://fia.blogg.se/2009/april/fantastic-4.html#comment och bara lägga en röst på mig. Alla som röstar får en länkning i min blogg och det skulle vara jättesnällt av dig, det tar bara 1 minut. För nu har jag nämligen gått vidare till finalen:) Tack vare er(L)

Tack i förhand:)

Kram

2009-04-01 @ 19:29:39
Blogg: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: lia

Uppdatera bloggen! ;)

2009-05-15 @ 15:00:50
Postat av: Erica

Förtusan, skriv mer! Jag har precis hittat dig ju!

2009-05-19 @ 08:34:53

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback