Jag är kär, i en robot....

Jag erkänner! Jag kan inte få nog av Transformers. Dock inte det tecknade. Pallar inte tecknade serier, tyvärr. Jag kollade på Transformers för några månader sen och var helt såld. Satt fastklistrad och koncentrerad på filmen, inget fick störa mig. Plöstligt.. Efter dessa månader utan att ha tänk på denna fantastiska film, så vaknar begäret efter den till. Jag bara MÅSTE se den igen.

Jag får hem den och kollar glatt på den. Jag får den där pirrkänslan i kroppen, sån när man egentligen är kär i en levande varelse, ingen jävla robot. Nu efteråt känner jag, bara efter två dagar, att jag måste se den igen. Därför mina vänner, har jag beslutat mig om att jag faktiskt är totalt hooked i denna film. Ser sjukt mycket fram emot Transformers 2 som börjar visas i Sverige i mitten på 2009. WONDERFUL!





Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback