TAKE ME BABY, OR LEAVE ME!

Idag tvättar jag, dock en timme för tidigt... Och detta inser jag inte förän jag har slängt in första vändan och sätter mig för att läsa lite på text tv och ser klockan. Min första tanke var "JÄVLA SONYTV OCH FUCKA UP MIN TEXT TV KLOCKA". Men sen insåg jag att detta inte är möjligt.

Detta betyder alltså att jag har vaknat en hel timme för tidigt. Dock betyder det också att jag nu får en timme över till resten av dagen, eftersom jag kommer bli färdig med tvätten en timme tidigare. Woho!

Påtal om Sony, jag vill ha min
kamera... Min nya festkamera. Tror inte den är världens bästa kamera. Men jag har behövt en fest kamera väldigt länge nu. Och varför inte slå till när det är gratis. Gratis är gott!

 



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback