HEJ! mitt namn är förkyld!

Som alla andra är jag förkyld. Febern kom igår och fick mig att däcka totalt. Så nu har jag sovit för mycket och har en ständigt tryckande huvudvärk. Detta kommer kännas ORDENTLIGT på min nästa lön. Under två veckors tid har jag jobbat sammanlagt 4,5 dagar. AJAJAJ. Det svider. Värre än dem förbannade skavsåren jag har runt min näsa efter allt snytande. Suck..... Och då gör dem här skavsåren riktigt ont... Vill inte se mina lönespecar om en månad.

Stressigt på jobbet iallafall. Svenska linan ska få utökat öppentider.. Suck! Från 8.00 till 18.00! Idag har vi öppet från 10.00 till 16.30. Jag ser inte fram emot denna förändring. Men man får väl se dem små ljusa punkterna när man är på jobbet. Vilka hetingar det finns till exempelt. Helt plötsligt föll det ner ett par guldklimpar som jag inte uppmärksammat innan. I LIKE!

Ikväll dricker jag POMMAC, de vi alla små barn älskade förr i tiden. Det lades ner för några år sedan. Men tydligen klagade folket tillbaka drickan. En bra sak som svenska folket röstade fram åtminstånde (syftar på melodifestivalen t ex)!

Du kan fira återkomsten genom att dyrka drickan till max! Det ska iallafall jag göra!

www.pommac.se



image216





Postat av: Martina

wohoo! du har bloggat :) snacka om nostalgi!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback