ser alla på step up 2 eller är jag bara paranoid ?

Nu har jag börjat fundera på en sak. Vad är det som gör att ALLA bloggar jag läser just nu faktiskt berättar om deras filmkväll och där har det ingått en film som kallas för Step Up 2. Jag kan nog räkna upp minst fem stycken som kollat på denna film på bara några dagar.

Varför kollar alla på den nu helt plötsligt? Rea på cdon.com eller vadå?


Såklart har jag ju sett denna film också, men det var typ ett halvår sen...


Postat av: moa

kolla gärna in mig blogg :)

jag skriver om mitt liv som fjorton åring som kämpar mot min skolas nedläggning, skriver mycekt också om min passion som är musik, böcker och filmer och ger gärna tips. skulle behöva lite fler besökare så jag uppskattar alla som vill följa mitt liv genom mina ord. :)

Postat av: E

Jag har inte ens sett den och tror inte att jag vill det heller ;-)

2008-12-29 @ 23:03:41
Blogg: http://thedevilwears.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback