Läskig joggingrunda med beskydd av grisar!

Jag förstår ibland inte hur jag tänker. Jag orkade inte gå till gymmet, istället tycker jag att jag kan gå ut och springa lite. Runt nittonhundra på kvällen (NATTEN) springer jag runt i stan. Detta översätter man med att det är KOLSVART ute.

Fick ett litet manande meddelande på msn från min kollega; måste vara fööööösiktig!

Dock kände jag mig otroligt säker. Jag hade mina gris sockar på mig. Hade någon överfallit mig hade jag slängt av mig löparskorna (inte för att kasta dem på brottslingen) och bussat grisarna på honom/henne.



AAAAAAAAAAAAH



Ser ni en joggare med detta utseende så fundera inte på att överfalla henne. Kan bli en traumatisk upplevelse.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback