lämnade kvar kollegorna med 20 i kö...

Mitt öga vann fighten. Jag pallade med en timme sen ville jag bara hem. Jag har sån smärta i bihålorna och i ögat och plus att jag nu går och fryser ständigt. Konsig förkylning detta blev. Sitter iallafall och väntar på att mitt te-vatten ska bli färdigt så jag kan bädda ner mig och sova bort smärtan (förhoppningsvis).

Det som kändes skitdumt var att lämna mina kollegor kvar med alla jävla svenskar i kö. När jag gick var det 19 i kö. Under tiden som jag satt i kö för läkaren blev kön upp mot 22 pers.

Det är typiskt svenskar att göra ALLT samtidigt. Som till exempelt när det handlar om att handla mjölk klockan fem i nio innan affärerna stänger. Så tänker ALLA, och detta resulterar i skitlånga köer då det faktiskt bara är två kassörskor av 10 kvar i butiken. Och då har svenskjävlar mage att säga; "kan ni inte öppna en kassa till?!"

Jag behöver ett nytt jobb!

Men nu är det dags för te och sen sova.

Postat av: Em

haha, ja den var en äkta filmhändelse typ. haha. ja jag fick offra lite hud på ena fingret bara men då kom jag loss :)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback