jag vill kränga idag!!

Jag är så sjukligt sugen på pommes! Det värsta i det här är att jag har en påse i frysen med just POMMES. Dock är det ju så att min kolydratkonsumsion inte är så hög och borde fortsätta ligga på det planet. Jag vill ju inte att mina 10kg ska komma tillbaka...

Men om man är lite sjuk - är det inte okej att synda lite då (förutom att man har syndat i cirka två veckor nu över julsemestern)?



Postat av: Tina

Kikade på din nyårs outfit nu. Du kommer bli toksnygg.



Planerna för imorgon är att det blir en stor nyårsfest hemma hos oss, alla vänner är inbjudna. Salladsbuffé och massa vin=) och raketer på torget vid tolvslaget.



Vad hittar du på?

Postat av: BJERNHAGEN

haha NEJ är du seriös? fan vad hemskt! hoppas du stängde av :D haha!

2008-12-30 @ 16:53:24
Blogg: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback