Jag överlevde!!

Puuuh! Jag överlevde rean. Måste dock säga hur otroooligt besviken jag är. Det var bara Gina Tricot som faktiskt hade ordentlig rea. De andra butikerna hade typ fesliten rea. BESVIKEN!

Köpte iallafall ett par tröjor, lite sjalar, smycken, och träningsgrejer. Passade även på att sola lite också. Så hann med mycket idag.



Jag fick tillbaka min SATC box idag som min kusin lånade ett tag. Snodde med mig hennes SATC the movie då också, blir väl lite maraton ikväll. MYSIGT VÄRRE!

Postat av: evelina

svar: haha oj, jag ligger efter lite:D haha

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

skönt att du överlevde rean;)



vi har ju inga affärer så set här i tidaholm så det är riskfrit att bege sig ut..haha =)

2008-12-27 @ 15:20:30
Blogg: http://pyttis.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback