Älsklingsmugg, snorig och julafton!

Sitter här och dricker te ur min nya SJUKT fina mugg från Lagerhaus. Jag har sjukt svårt för stora fina muggar, jag kan inte hålla Visa-kortet borta om en sån kikar fram.
    Skulle bara handla julklappar igår, men blev lite presenter till mig själv också. Först och främst denna vackra mugg. Sedan svängde jag inom Systemet också och inhandlade behövliga grejer.

Jag sitter dock inte bara och dricker te, nejnej. Jag sitter och tar tempen på mig. Det slutade på 36.4 så det var ingen feber här inte. Något positivt med denna förkylning iallafall. Får ta med mig näsdroppar och Strepsils idag. 



Nu ska jag kasta mig in i duschen och sen gå hem till mamma och fixa grejer innan alla släktingar kommer. Puuuuh!

GOD JUL!



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback