alla som inte dansar hatar brysselkål!

Okej, säg att jag är duktig!

Det blev aldrig några pommes, istället håller jag på och steker upp en kycklingfrilé och kokar upp brysselkål. I love love love!

Känsliga läsare får blunda nu.......


MUUUUUMS!

Postat av: BJERNHAGEN

men sånt där är ju gott ju :D haha.



sv: åååh, på så vis! haha, blir så stressad när det plingar på dörren.. just plingar. jag blir typ rädd! inte många gånger jag vågar öppna om det väl plingar på dörren. knacka är en annan sak, men jag får bara skräckfilms-scenarion av pligningar.. haha

Postat av: E

Åh jag tycker också att det där är gott, hahahah alla popcorn är ej poppade där. Betalade av rubbet i höstas men de envisas med att skicka avier...

2008-12-30 @ 17:53:23
Blogg: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Estefany

sv: jag vet! de gör liksom inte världen bättre genom att hata :S. ush. kram

2008-12-30 @ 19:38:38
Blogg: http://mystuff.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback