PUSS

Om ungefär en och en halv månad bär det iväg till Turkiet. WOH! Jag längtar till SOOOOOOOOOOLEN!

PS: jag är kass på att blogga!



image217

Postat av: M a r i a

Svar: oj men tack söta rara du.. Nu blev jag helt varm inombords igen! Det är helt underbart när tjejer vågar uppmuntra och ge varandra komplimanger istället för att enbart trycka ned varandra. Fler av dig behövs verkligen, så att fler själar blir lika värmda som
jag precis blev..
tack!

Postat av: tess

JA! du suger på att blogga och jag tänkte precis skriva ett "skälla-ut-dig" inlägg men så hade du uppdaterat.

2008-04-16 @ 14:38:53
Blogg: http://hondenteresia.blogg.se
Postat av: Erica

woho! Carro har börjat blogga igen.. nu har jag nått å göra på jobb :)

2008-04-21 @ 11:32:46

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback