1 månad kvar!!!

OJOJOJOJOJ. Om en månad flyttar jag! Fyfan! Packade mina första lådor idag med sommarkläder, böcker och tidningar. Men det känns ändå som en månad är långt kvar. Längtar sjukt mycket. Så man slipper åka hem till folk om nätterna, nu kan dem fanimej följa med mig home.

Det är väl ändå den värsta känslan att sova hos någon, vakna nästa morgon - nyknullad och sjukt bakis. Man vill bara hem, byta om till mjukiskläder och lägga sig i sängen med en panodil som vätskepåfyllning. Man blir då tvungen att ljuga ihop någon snygg historia så man kommer därifån. Haha, kaxigt! Snart slipper jag det!

Idag fick jag en äggskärare av pappa i för tidig inflyttningspresent. 10kr på Citygross. Haha, min pappa är så snäll!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback