"tömma-sprit-skåpet-i-hennes-lägenhet-projektet"

Fredagen var rolig, som vanligt. Fast denna gången joinade Hilda. Eller vi joinade henne i "tömma-sprit-skåpet-i-hennes-lägenhet-projektet". Vi vinglade omkring i stan runt om i alla barer. Jag valde fel skor under kvällen som gjorde att jag gled omkring som en skridskoprinsessa. Ush, så hemskt det är när man får en maska på strumpbyxan.

Denna gången lyckades jag ragga upp en DJ. VARFÖR BOR JAG INTE I MIN LÄGENHET ÄNNU?! Hade jag haft det hade det gått ända hem. Tyvärr gjorde det inte det. Men det var första gången jag träffade en DJ som faktiskt inte skröt om sig själv. Så underbart. Är så trött på alla killar som säger "ooh, det är så himla jobbigt att trycka och välja rätt skivor såhär som vi gör". Herregud, klart att det är jobbigt. Men jag springer inte omkring och säger att mitt jobb är sjukt svårt. Såklart alla jobb är svåra! Det är så himla mycke bekräftelsefiskeri så det skriker om det. Men de behövde inte min DJ. Han var ett kap. Men som gled ur fingrarna på mig. Men jag lyckades iallafalll göra en brud svartsjuk, MOAHA!

Jag var hos LindaH i går. Vi hade lite utbildning i Mary Kay och alla dess krämer och smink. Jag köpte baspaketet med sminkborttagare, ansiktsrengöring, foundation och ansiktskräm. En lila dual ögonskugga hänkade också med hem i paketet. Var egentligen mer jag ville köpa men de hade inte min plånbok energi till. "Tänk på din lägenhet, Carro. Tänk på din lägenhet, Carro!!".
Men kom fram till det att alla börjar stadga sig nu. Hela gänget som var där kilar stadigt. Men inte jag. Så det var jag som höll i underhållningen och berättade om mina bravader.

 

Fredagens projektkväll!

Postat av: anna

haha roligt inlägg - lite satc-vibbar =)
kramar!

Postat av: anna

mm jag äslkar också mackor med antingen kyckling eller tonfiskröra..men favvon är stora ciabattas med soltorkade tomater, pesto, mozarella, ruccola och vanlig tomat - mums!
kramar!

2007-10-14 @ 19:35:17
Blogg: http://pyttis.blogg.se
Postat av: anna

mm håller med, en vecka går fan skrämmande snabbt ibland...
hoppas du får en underbar måndag! kram

2007-10-15 @ 00:47:56
Blogg: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag säger de samma det är skitsnyggt!! :D Ska tvinga på min pojkvän det XD

2007-10-26 @ 21:25:47
Blogg: http://eminly.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback