RÄÄÄZ OCKSÅ!!

I morgon är det fredag, JAAAA! Så sköööönt med fredagar. Iofs är det sjukt tråkigt på jobbet på fredagar. Då brukar det ofta vara så att alla är griniga och trötta efter en tuff vecka. Till och med kunderna är griniga. De senaste tre fredagarna har kunderna varit sjukt gnälliga. Ska dem inte vara glada att det är fredag?

Hade en kund idag (en trevlig prick från l´easy) som hade ett sjukt roligt uttryck istället för Fan också.

Kund: Jo jag undrar om detta tillbehörspaket passar till denna kameran.
Jag: Nej, tyvärr vad jag kan se så passar inte detta paket just denna kamera. Men detta andra paket passar alldeles utmärkt.
Kund: Jaså, okejdå. RÄÄZ också. Då får jag kolla om jag har det på lagret.

---------Efter en stunds klickande på datorn------------

Kund: RÄÄZZ också. Det hade jag inte. Jaja, då får jag beställa hem det då. TJA DÅ, Caroline!

Det är ett mycket neutralt uttryck som säkert kan ses som lite finare än Fan också!

Postat av: tess

fast fan också låter snyggare! ;)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback