MENS-AJ-VÄRK!!

Tydligen har jag redan använt denna rubrik innan. Men de tåls fan att använda den igen! Det är verkligen AJAJ. Blev inte så hårt på gymet idag. Körde styrka som vanligt, men klarade bara 10min cykel och 16min gång (lååååångsamt). Blev för jobbigt för magen. Brukar annars köra "skidmaskinen" men sket i det idag.

Alla pratar om Gossip Girl och då får jag väl också göra det. Jag har fallit lite för den serien. Har inte läst böckerna så har inte mycket att jämföra med där. Men jag är såld. Och Chace Crawford är ju inget att spotta på direkt. Han är mesigt snygg. Sån våt dröm som alla flickor trånar efter, och jag ska inte sticka under stolen att jag faktiskt också tycker han är HOT HOT HOT.



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback