IPOD SHUFFLE!

Idag köpte jag en orange Ipod Shuffle. Woho, riktigt najs.

image177
Har även denna veckan köpt:
  • Nya stövlar/vinterskor
  • Sexiga underkläder
  • Mössa, vantar och halsduk
  • Två baslinnen, svart och vit
  • Blå/lila tröja
  • En vinröd kjol

Och nu får jag inte handla mer denna månad! Måste spara till lägenheten, flyttar snart. AAAH!

Postat av: anna

låter dock som väldigt bra investeringar och inköp =)
tack så hemskt myket för din fina kommentar! Jag blir så glad!
Och skönt att nån kan känna igen sig lite..eller att man har lite gemensamt.
Tio kilo på tre månader var mycket.
kramar

Postat av: Anonym

åh, vilken ovanligt söt ipod. gillar färgen! jag är en underbart grön ipod nano. fina färger gör allt lite roligare!

2007-10-08 @ 10:43:28
Blogg: http://senapsgul.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback