weekeeeeend!

I morgon är det fredag och det ska bli så förbannat jävla skönt! Lite helg med festligheter. Blir något partaj i morgonkväll och på lördag får man väl se vad som inträffar. Vet iallafall att det kommer bli PIZZA i morgon, WIHO. Som jag har längtat. Har inte ätit det på år och dar och har gått och trånat efter det i två veckor. Var dock mer än två veckor sen jag käkade det. Men det var två veckor sen jag började bli sugen på det. Så ÄNTLIGEN!

Tog sex nya samtal idag, Carro börjar bli grym. Men har ju jävligt mycket kvar att lära. Helt galet va knasiga frågor vissa kan komma med. Men men, det är väl det som är mitt jobb. Att få alla knäppa blondin-frågor (tsss) från svenska folket.

SO LONG!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback