Mika - Grace Kelly

Oj, sicket glapp det blev. I donno why! Blev helt off på bloggfronten. Pallade inte sitta vid datorn bara. Kanske också för att kära Tess har varit hemma från pojkväns-lund och haft möjlighet att leka med mig i stora mängder, me like!

Var en fullsmockad helg med fest och fest och åter fest.
Fredag var det temafest med tess sis. Pims & Hoes, haha. Själv hade jag väl velat ha nåt mer roligare som att klä ut mig till jultomte eller något. Men det funkade med att vara en hoe också. Det blir nämligen vad man gör det till. Och jag gjorde det till en rolig kväll. Inte direkt stolt över min utstyrsel då jag ser förbannat trashig ut, men det var ju meningen så, mission completed!



Första fotot är klockren! Tess stöter till mig och mitt vin far åt alla håll! Perfekt fångat!

Hilda har kommit hem nu, från Australien. Haha, känns så underbart att vi älskar att hon är hemma och hon hatar att hon är hemma. Man känner sig så saknad! Haha.
Ute kvällen var jättekul då vi (Hilda, Erica, LindaH och jag) för det mesta yrade omkring i hbg och pös in och ut på krogarna. Hilda träffade sitt ex och jag raggade sovplats. Blev inget med det tyvärr då jag bangade, JÄVLA MIG. Men vi hade roligt och det var skitroligt att träffa Hilda igen, singlarna i gänget! ;)



Snart är det måndag och då börjar jag jobba. Spännande värre. Är även inbjuden på Sonys Roadshow på torsdag. Tydligen, haha. Sony ska visa upp deras senaste och hetaste produkter plus en liten matbit att tugga på. Bra börja på de nya jobbet, lära känna teamet lite. NAJS!

SO LONG!

Postat av: Anki

Gud som du ser ut, inte kostigt att folk kollade när ni kom gående igenom hela stan så där. HAHA Söttvärre

2007-05-04 @ 22:31:57
Postat av: Hildis

jag SAKNAR er visst! hahaha... men allt hade vatt bättre om ni kommit till aus istället,. hahaha

2007-05-05 @ 13:27:18

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback