komsi komsi, lägenheten!

Resultatet av en promenad till krysset blev en chokladpuddingsburk, en låda med kakor, fyra paket nudlar och en thriller bok som lockade mig med sin spännande framsida.
Nu är kakorna och chokladpuddingen slut, två paket nudlar återstår och jag har fortfarande sjukt ont i halsen. Legat och sovit i princip hela dagen, pust.

Håll föresten jääättestora tummar på att jag får den lägenhet som jag vill ha. Vill ha den sjukt mycket. Får jag inte den finns det iofs ett nytt lass med lägenheter som kommer in i månadsskiftet enligt mäklaren. Så jag håller tummarna på att jag har flyttat innan jul! Men denna lägenhet har en klädkammare, min stora dröm; att ha en egen klädkammare.

Letar runt lite nu efter shyssta soffor och dant. Om det finns någon billig soffa som man kan få ny, eller om man blir tvungen att köpa en begagnad skitsoffa. Men jag ska leta, hihi.


Den soffan ser otroligt skön ut, från Ikea för 2000kr ungefär. Inte så jävla farligt. Känns med bekvämt att ha en trea än en tvåa. Då kan man bre ut sig mer när man vill sova på soffan. Haha.

Nu ska jag käka.
CIAO BELLE!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback