jag fick den!!!

Ja men visst!!

LandskronaHem ringde precis, jag fick lägenheten! WOHO! Fan va underbart! Nu är det dags att planera lite och packa möjligtvis. Iofs är inte inflyttningen förän 1november tror jag. Men det går fort!

Nära mamma och pappa, nära kusinerna, nära stans nästbästa pizzeria, nära Tess och bäst av allt; MIN EGNA LÄGENHET!! WOHO!

47kvm (tror jag att det var), 3100kr/månad, klädkammare, ett duschrum, en toalett, ett skafferi och bäst av allt; MIN EGNA LÄGENHET!!

HAHA!

Härligt besked nu när man ligger hemma och är sjuk!

Postat av: Kelly

hihi..ja den e från ICA...superbillig dessutom! (14,90 typ) kramis

Postat av: Malin

Grattis ;) Ja gå och se filmen.. när du blir frisk :)

2007-08-21 @ 13:46:51
Blogg: http://thisismyown.blogg.se
Postat av: anna

åh grattis! va kul!
hihi tack för att du gillade mi illustration...hehe ja jag var ju så gasig igår så det kände ssom det kommer pruttar i tid o otid..självklart fick det vara med på teckningen =)
kram

2007-08-21 @ 15:13:16
Blogg: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Anonym

GRATTIS GIRRRRRRRRRRRRRRRRL!
väl förtjänt!
snart kanske Tess kommer efter med sin egna lya. ;)

2007-08-24 @ 14:33:21

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback