har vi haft de galet eller har vi haft det GALET?

Asså, en tanke slog mig idag!

Snart har jag varit singel i fem månader! Fem helt underbara månader. Men tiden har faktiskt gått sjukt snabbt. Tack vare jobb och Tess som följer med mig ut varje helg och vinglar i natten. Haha.

Den tanken har också slagit mig, Tess. Vi har varit ute varje helg hela sommaren, helt jävla seriöst. Det förtjänar ett pris att vi har orkat med varandra utan att ens slita huvudet av varandra en enda gång! Vi har fanimej lika roligt varje gång! Därför ska jag illustrera detta med några VÄL VALDA bilder. HAHA!



HAHA. detta är ett sjukt litet handplock från alla bilder, sen är ju inte alla kvällar dokumenterade, som tur är! HAHA.

Postat av: you know who, baby bo!

det är banne mig tur att alla kvällar inte är dokumenterade. då kanske folk faktiskt skulle trott på att vi varit ute varje helg och undrat vad detta är för två blondiner.. mohaha..
då skulle vi svarat: EXTRA FRESH

2007-08-24 @ 14:32:33

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback