halsont, pricka rätt och choklad kanske?

Japp, Carro har åkt på nåt. Men såklart blir det inget pangförkylning, nejnej. Det blir såklart en fjesen halssmärta, som iofs är olidlig. Men orka vara halvsjuk när man kan vara helsjuk och sen vara back in the game. Men är hemma från jobbet idag iallafall, skönt med lite paus. Sen hade jag nog ändå inte klarat av att jobba helt 100%, eftersom mitt jobb går ut på att använda sig av rösten. Det som jag har brist på just nu!
  
Men väl hemma blir det ändå ingen vila. Ska iväg och pissa rätt. Skönt att Tess håller mig sälle. Hihi. HÅLL TUMMARNA FÖR FAN! Jag gör allafall.
image157

Ska väl inom krysset idag kanske och köpa lite "tycka-synd-om-mig-själv-choklad". Får se om min hals tillåter att äta något idag. JUST DET. Måste dricka några glas vatten till. Så jag inte kommer dit och inte får ut en skvätt. Vore lite dumt.

SO LONG BABES!

Postat av: Malin

Jo jag tyckte den var bra ;) skrattade en hel del :D

Postat av: anna

känner likadant - antingen kan det väl blir nåt ordentligt - som halsfluss eller nåt eller bara försvinna så man slipper må halvkass och vänta på om det ska försvinna eller bli sämre.
tack - vad roligt ...hoppas du fortsätter följa min blogg =)
massa kram!

2007-08-20 @ 17:01:58
Blogg: http://pyttis.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback