gud har något emot mig

Jag har något otalt med Gud känns det som. Haha, jag måste ha maximal otur.

Inte nog med att jag får min mens den dagen jag hade tänkt att jag skulle få lite sex, nej jag får ett brev på posten. Detta resulterar ett jävla pisseprov till! Det var förfan mindre än en och en halv månad sen jag pinkade en frisk burk senast. EN OCH EN HALV MÅNAD! Va fan! LYCKAT CARRO! Lyckat den fjanten som då inte vågar påpeka lite försiktigt att jag kanske borde gå och pinka i burk, nejnej. Haha, det höll han tyst om. Den överraskningen tänkte han ge mig på posten. Jag hatar brevbärare just nu. Jag hade lätt kunnat ha CityMail som min brevbärare som slänger 10KG post i buskarna. Där kunde detta brev legat.

Ropen Skalla, KONDOM ÅT ALLA!
image154

Men jag tror faktiskt Gud är lite på min sida på de andra delarna, då inte sex och kärlek. Utan jobb och annat dylikt. Går bra på jobb, har bokat in en visning för en lägenhet på 40kvm för 2800kr och bokat in klippning till mitt förjävligt slitna svallande hår på lördag klockan bakis-halv-ett. Tänk va väl planerat, känna sig lite halbakis och sedan gå till frissan och få sitt hår omhändertaget. My god, jag är ett GENI!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback