YOU WON!

Okej okej, gott folk. Jag syr inte om klänningen. Haha, kände att alla var enade om att behålla klänningen så fick lite ångest. Haha. Men har fått tillbaka alla mina linnen som har legat hos Rebecka. Får väl se om jag hittar nåt att ha på mig. Men men.

Jag hatar mens just nu, men tvingade mig att gå och tränade. så lyckades somna i en kvart innan och trodde att jag hade sovit i flera timmar. Men tji fick jag. Det var ju bara en kvart.

Men nu när jag vet att jag har ett jobb som väntar så kan jag njuta av min "ledighet", äntligen. Innan har man haft dåligt samvete för att ha massa sovmornar. Men NU ska jag fan njuta. Moaha!

Postat av: Jonna

träna träna träna, det är rätt bra emot mens värk : )


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback