syklubben

Nu har Anki-kusin stuckit hem, ÄNTLIGEN. HAHA, nej skoja! Eftersom jag vet att du läser, Anki så tänkte jag att jag skulle vara lite busig! Hihi. Och nu ska jag vara ÄNNU busigare!


MOAHA. Var bara tvungen!

Har sytt idag. Sytt om ett par jeans som var för stora i midjan och såg ut som att man skulle ha en pung! Så nu sitter de mycket snyggt! Sydde om ett linne också, som såg ut som ett tält. Nu ser det snarare ut som ett vindskydd! ;) Men det blev bra iallafall, ska nog ha jeansen på mig sen i helgen, men linnet vettefan.

Eftersom jag var så hemsk mot Anki så får jag väl kranka ner på mig sälv också, för att hon inte ska känna sig för ensam!

Ungefär 1000år gammalt foto då man hade mittbena och lite för mycket smink!
(Ni som inte hänger med så är det mjöl, haha)
(Men jag är iallafall inte gammal, kanske 13, 14)

Postat av: Anki

Guuuuuud va dum du är ! MEN SÖT ÄR JAG :p


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback