fan ta er! ;)

Faaan, ooh det blev inte lättare nu. Här sitter jag och röstar på att göra min klänning till ett linne. Så tycker ingen annan det. HAHA. Stackars mig och mina beslut. Hehe, men jag löser det säkert på något snyggt sätt! :)

Det är många som är chockade över hur mycket jag har bloggat nu. Haha, jag har ett ord för er. ARBETSLÖS! Det är väl så det blir när man inte har mycket att göra. Ska ta och ringa ett företag här i stan där
martina jobbar! Hoppas dem har nåt där till mig, tills jag vet hur de blir på de i Hbg.

Idag kommer Tess förbi en sväng, käka äpplepaj och pysselipyssla med vad vi kommer på att pyssla med. Haha, ska rösta på att vi ska se på Hajen3. Vågar inte se den själv. Tihi.

image111

Jag ääälskar hajar, det är så jävla skrämmande att det blir intressant! :) Bilderna är fixade, men visst är dem läskiga?!




Den filmen vill jag se!

Postat av: Anonym

jag skulle lätt bökat med att vika upp klänningen de gånger man vill ha den som linne och annars ha den som en klänning!

2007-04-24 @ 17:02:15
Postat av: nadia

den där tredje bilden har man ju upplevt många ggn
hehe skämta bara :)

2007-04-26 @ 14:13:48

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback