Blod, svett och tårar

Mja, blödde gjorde jag nog inte idag. Men svettades gjorde jag, och tårarna torkade fanimej ut när jag la mig i solariumet. Ögonen var som Saharaöknen när jag var färdig, ja jag hade ögonskydd! Dont worry! ;)
Denna veckan kan jag sumera med träning träning träning föresten! Carro is back in the game! Hejdå pojkvännsfettet! Man borde egentligen vara singel hela livet, de jävlarna gör ju bara att man går upp alla kilon som man lyckats gå ner som singel!

10min uppvärming+cyklade som en dåre till gymet!
30min styrka
40min kondis/fettförbränning
20min solarium

En perfekt dag på gymet helt enkelt. Hade orkat med på skidmaskinen/powerwalkmaskinen (kallar den det, vettefan va den heter egentligen, men förbränner gör den, ja jävlar!) men kände att jag kanske inte ska få alla andra på stället att känna sig dåliga. Så jag slutade på 40min, haha! ;) Jag vet, kaxigt värre.

Ikväll ska jag kränga ostbågar. Som grädden på moset med denna hälsosamma dag, tänkte jag! Det var väldigt längesen som jag åt det så tänkte att det är dags nu. Ska glo film med Wikström också. NajsingBajsing!

Iiiih! Jag blir så stolt över mig själv, haha! Är på god väg tillbaka dit igen! HEJA MIG! Jag älskar att skryta om det, och mer skryt kommer det bli. Haha, hata mig för det, eller gör som jag! ;)

före och efterbild2

Postat av: martinakornelia

DU FÅR SKRYTA! man ska fan vara stolt över det man gjort.. yeeeah heja dig! och lite mig :P

Postat av: susanna

väldigt duktigt av dig=D

2007-04-21 @ 18:49:39
Blogg: http://www.sobre.blogg.se
Postat av: Anonym

vad duktig du är, hade också behövt ta tag i mig själv! :)

2007-04-22 @ 14:45:20
Postat av: Erica

God Damn vad het du är på den nyaste bilden ;) grr

2007-04-24 @ 11:15:59
Blogg: http://www.acire.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback