Back in buisness!

Kommit hem från Tess och min lilla resa ut på landet. Solade i några timmar och har fått en fin färg nu, behövs bara lite mer solning för att brännan ska gå över till solbränd hud! ;)

Men det var jätteskönt att komma iväg från allt och bara tänka på en själv. Men jag måste säga att jag är jävligt förbannad! Jag köpte ett par guldiga tights på H&M i förrgår och provade dem direkt när vi kom fram dit vi skulle rest. Och nu när jag kom hem så tänkte jag att jag skulle prova hela outfiten som är planerad till i morgon, och vad händer? Jo, jag får en maska! Snacka om sunkigt. men det är på innersidan av vaden och förhoppningsvis så kommer det inte synas JÄTTEmycket. Så har dränkt ner dem med nagellack. Nu skulle det passa bra med ett guldigt lack! Fan, då blir man rikigt arg! Och hade ju inte direkt tid att ta mig till H&M och klaga, för måste ju lägga till att jag INTE har några långa farliga naglar som skulle kunna förvärra det. Så hade säkert kunnat få ett par nya!
Men men, skitsamma. De får väl slängas efter i morgon. Thats life.

CIAO BELLE!

Postat av: Anonym

najs med lite färg =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback