9 dagar kvar

Exakt IDAG är det endast 9 dagar kvar. Och inte ens några skoldagar kvar. För vi är helt klara med skolan nu! Sista riktiga lektionerna var igår, som inte ens dem var riktiga iom att betygen redan var satta.

Onsdag: Ledig
Torsdag: Ledig, lärarmiddag kl sju!
Fredag: Ledig
Lördag: Linda och jag gfter oss, Jens är präst!
Söndag: Vila, vila, vila
Måndag: Ölbrännboll, Karaoke på Rhett
Tisdag: "Spontan klassfest" ;)
Onsdag: Grillning på LillOlas
Torsdag: Dan före dopparedagen, klä vagnen
Fredag:
THE DAY. Askalas.

Sicken tid jag har framöver och dessutom så jobbar jag inte nu längre förän efter studenten. Idag ska jag bara njuta av min ledighet och göra ingenting. Kanske dra ner i stan och handla sushi och sedan kolla på solbrillor som jag ska önska mig i studentpresent.

Tina Karol - Show me your love
Elias feat. Frans - Whos da man
Basshunter - Båten Anna

Några låtar som är värda att lägga ett öra på.

Postat av: Mortis

Fy fan vad vi är bra! Fy fan vad vi är bra! För vi har (läs ska) tagit studenten. för vi har (läs ska) tagit studenten.. WOOOHOOOOOO!

Postat av: Debbie

Haha, visst känns det meningslöst me massa väntan till studenten? :) Men fy va kul sen! Grattis grattis :)

2006-06-11 @ 19:00:09
Blogg: http://debbsan.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback