onödigt vetande

Reser helst till: Solbrännor, sprit & bad!
Tidning jag gillar: Euhm... Bamse?
Favoritsite:
www.asos.se
Fikar gärna på: Maddes fik
Favoritbutik: H&M
Favoritfärg: Olika
Favoritmärke:
Favoritdjur: människan
Stjärna jag vill träffa: Damien Rice
Motionerar: Jadå
Senaste fyndet: Manligt upskattat linne från Halens, 149,50kr
Fulaste färgen på kläder: skulle väl vara rosa
Senast sedda film på bio: .. fun with dick and jane
Senast köpta skiva: måste varit Damien Rice  O - B-side
Sparar till: att ej bli pank efter en vecka
Väntar på: studenten
Pålägg som gäller: rivna morötter, keso, skinka och leverpastej
Dagens dryck: vatten
Senaste boken du läste: någon litteraturbok på svenskan, strindberg
Senaste maträtten du åt: frästa morätter och potatis med köttbullar
Senaste klädesplagget du bar: jeans och grå tröja
Senaste repliken du yttrade: "jag kilar nu, hejdå"
Senaste personen du träffade: Tess
Senaste personen du pratade i telefon med: Kusinen Andy
Senaste personen du fick brev av: Biblioteket om återlämning av böcker
Senaste gången du sov: för 8-9 timmar sen
Senaste saken du köpte: sockerdricka, schampo och balsam
Vad har du gjort idag: onödig skoldag och pluggat
Hur tidigt stiger du upp: vid halv sju, sju
Vilken färg har du på håret: blont
Vad har du för färg på ögonen: Blåa
Är du uppväxt i stan eller på landet: stan/landet
Var har du ont: käkarna, pratar för mycket
Kan du stå på händer: jadå, inga problem
Vad lyssnar du på för musik nu: all töntig melodifestival på tv!
Vad tycker du om idrott: det är sköjigt
Vad har du för klocka: en gammal fräsig från min låtsasmormor
Sämsta sport
: schack
Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Jadå, Big brother.
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren !!!!!
Brukar du sjunga i duschen? ja, när Pontus är med.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Curling, helt klart!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? äh, varför stressa?
Vad är viktigast för dig? att jag vaknar varje morgon!
Laddar du hem musik och film från internet? ja, eller borde man ljuga?
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? egoistisk som jag är, handla skor och kläder
Vad är det bästa med julafton? MATEN!
Tänker du mycket på ditt utseende? Jovars, sådär lagom. kanske därför jag ser ut som jag gör ;)
Vad får dig att slappna av? barnförbjudet!
Tänker du ofta på sex? givetvis!
Är du skyldig någon pengar? kanske det.
Är du mörkrädd? Ja, som fan!
Bär du glasögon eller kontaktlinser? läsglasögon, som jag använder sådär en gång om året!
Vilken färg är snyggast? kändes som att jag redan har svarat på den frågan.
Tycker du matte är svårt? mm, matte är för mattesnillen.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? äh, vafan. jag satsar på H&M.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? pengar eller ett presentkort på en skoaffär
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? mellan 10-12
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? mamma
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? nej, då borde man förbjuda mat också.
Hur många gånger har du fuskat på ett prov? vem har inte gjort det?
Bor du utomlands? nä, men skåne har varit danskt. så halvt. ;)
Hur länge varade ditt längsta förhållande? 7mån, och det ökar för varje dag.
Har du piercing? noppsnopp
Vart skulle du helst vilja ha piercing? jag orkar inte med sånt, jag har tillräckligt med hål!
Bråkar du och dina syskon ofta? nejdå.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? För nuvarande, Pontus, För alltid, mina kusiner
Läser du ofta böcker? vissa perioder
Vad föredrar du för sorts filmer? allt förutom skräck och thrillers
Vad slösar du mest pengar på? SHOPPING
Vill du gifta dig? ja, klart!
Vill du ha barn? Ja
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma? nej.
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Big brother
Vilka länder har du varit i? dk, spanien, tyskland, frankrike, italien, storbrittanien.
Vilka ställen har du bott på? Född i sthlm, uppväxt i kågeröd, nu i landskrona, eller fattade jag frågan?
Vilka husdjur har du haft innan? Katt och nördiga guldfriskar
Vad förknippar du ordet skolstart med? solbrända fräsha skolkamrater!
Solar du ofta? mje, solarium är inget som är högst på listan. men på sommaren, självklart!
Är du bra på att laga mat? jodå, tills det bränns vid!
Var badar du helst? i vatten?
Vad dricker du för alkohol? de med mer procenthalt än 2,25%
Vad använder du för droger? mat
Vilka djur är du mest rädd för? spindlar, tanken får mig att rysa
Vad tycker du om monarkin? helt ok
Vilken musikstil tycker du bäst om? typ, nåt med en refräng
Vilka språk kan du? svenska, danska, engelska, italienska
Har du någon gång skadat dig allvarligt?
nejnej, en gång fick jag näsblod, föresten! ;)
Vilken kändis är hetast? Alexander Östlund
Gillar du att dansa? ja
Vad har du för klädstil? förhoppningsvis har jag det
Är du flygrädd? jovars
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? bra, så fähundarna får frysa!
Hur vig är du? fråga pontus!
Vad dricker du helst när du är törstig? vatten
Vilken är din favoritglass? kaffeglass
Tror du på ett liv efter döden? lönt att ha liv efter döden, är man död så är man, eller?
Vilket kaffe sörplar du helst? allt funkar, bara det är en skvätt mjölk i.
Vilket mobilmärke föredrar du? jag har sony ericsson, så det får väl bli det.
Vill du gå ner i vikt? Jadå, håller på nu också.
Vad har du för personlighet? tönt kanske? i don know!
Har du varit deprimerad? jodå.
Tycker du om sushi? Ja, saftas i munnen när jag hör ordet!
Tror du på livslång kärlek? Kanske
Vad äter du helst när du ser på film? naglarna
Lever dina föräldrar tillsammans? jadå, till och med i samma säng
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Har du tandläkarskräck? nejnej.
Vad heter du i mellannamn? Astrid Kristina
Är du en morgon eller kvällsmänniska? får man säga båda?
Var är du född? UpplandsVäsby utanför Sthlm
Vilken hårfärg har du naturellt? jätteblond
Biter du på naglarna? nä, jag brukar inte äta naglarna när jag ser på film, skojade! haha. LURING
Är du beroende av något? shopping, kaffe, balsam
Vilka internetsidor besöker du varje dag?
lunarstorm och bloggisen

Postat av: Martina

Jag snor listan av dig ;)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback