Sex and the city

Denna julen fick jag min efterlängtade Sex And The City box. Jag ska precis börja beta på fjärde säsongen och de tre första säsongerna har varit great. Julen förövrigt har varit riktigt lyckad. Släkten var hos moster Kickan och käkade god mat och Kalle Anka ersattes av en hemmafilm från kusinernas uppväxt. Väldigt roande fast jag ändå sett den filmen cirka 1000 ggr.
Sedan var det ju dags för julklappsutdelning och det gick lätt och smidigt fast det säkertligen var över 100 klappar att dela ut. Kusin Maria gjorde ett bra jobb, även kusin Sebe som förde vidare klapparna till sin rätta ägare. Sebe som förövrigt har skaffat sig en fjälla och inte vilken fjälla som helst. Tess - en kompis jag känt i ungefär två år. Och nej, det var inte jag som presenterade dem. De träffades redan när de började ettan på gymnasiet - i samma klass. Gulligt värre.
SATC
Och nu är ju även nyår förbi och nu ska man vänja sig vid att skriva -06.
Mitt ända mål detta året är:
Gå ner till 65 kilo innan studenten.
Då jag redan klarat av att gå ner 10 kilo över sommaren och lyckats hålla mig på samma vikt är det ju bara dags att kämpa vidare. Nu när dagen börjar bli längre och nätterna blir mildare. Cykelturen till gymet kan bli mer behaglig ju varmare det blir.

Nyårsafton blev verkligen lyckad, det ingick det mesta som jag hade förväntat mig.

sprit
• kedjerökning
• trevliga människor
• pojkvän
• hångel
• smågnabb
• seriösa samtal
• shaka as
• fylla
• "jag-tycker-om-dig-så-mycket-bekännelser-som-jag-redan-vet"

Och bäst av allt: Överbliven sprit
Alltid jävligt gött att få sprit över då man slipper inhandla sprit till nästa roliga tillställning.

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli elva så jag kan sticka till stationen och möta Pontus. Vissa dagar saknar jag honom så det gör ont, och andra dagar saknar jag honom på ett härligt vis.

Peace, Love and Understanding ♥


Postat av: tess

wow, carro carro!
kan man tänka sig att du joinat bloggvärlden, hehe.
nicig sida! :)

2006-01-31 @ 10:14:13

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback