Jag är absolut inte uppe!

Idag har jag varit i skolan och lånat böcker, woho. Och framförallt lämnade mina 11 böcker jag lånat till ett arbete jag skulle skriva för nån vecka sen om mansidealet. Ett arbete jag blev väldigt nöjd med faktiskt, ett litet annorlunda historiearbete. Men jag lånade iallafall Baklängeslivet skriven av Per Nilsson. Jag har redan läst den innan men den var grymt bra så läser den igen, plus att jag tänkte använda den till en recension på internettidningen jag har som projektarbete, perfa. Sen lånade jag en annan knasig bok. Men men, nu är det Big brother, fast man tycker det är så ofantligt pinsamma människor så kan man ändå inte inte titta på det. Haha, BB-nörd!

- - - -

Just nu går man på ruta ett varje dag. Alla runt omkring mår dåligt och jag mår dåligt så det bara blir en enda ond cirkel. Plus att jag har en helknasig förkylning. Ont som attans i halsen en stund och sen känns det inget, sen hostar jag som sjutton och ett tu tre gör jag inte det längre. Finns inget utbrut i det hela. Hade feber förra veckan och var hemma onsdag torsdag. Men det bryter ändå inte ut helt så jag kan gå från sjuk till frisk. Känner mig halvdant hela tiden. Plus att jag just nu inte har något att se fram emot. Finns ingen speciell dag som är ett litet utbryt från min tråkiga vardag. Iofs är det alltid trevligt att träffa Pontus, men mår han dåligt mår jag dåligt och mår jag dåligt mår han dåligt så nu mår vi skitdåligt båda två.
Bara längtar till sommaren, värme och flipflops. Jag är så jävla trött på januari och på snön och på kylan och på alla varma fula skor och min fula vinterjacka. Suck och tvi! Om någon har något upppiggande tips så vargod att dela med dig!

Tack!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback