födelsedag

I torsdags fyllde Pontus 17 år och jag var där och surprisade honom på morgonen. Var uppe med tuppen runt halv sju och tog tåget tio över åtta. Anlände till Vinslöv runt halv tio och ringde mamma Lindahl och sa att jag är på ingång och ska överraska honom. När jag väl kom till huset stod hans mamma och pappa utanför hans rum (han bor i garaget) med kameran i högsta hugg och fotade mig, haha. Hans mamma klev in till honom och sa att han hade lite besök. Och där traskade jag in, och där låg Pontus. Trött och totalt förvånad över att jag var så tidig. Han trodde nämligen att jag skulle komma vid ett, två för det hade vi bestämt innan. Men jag hade klurat och tänkt fram en liten plan som skulle överraska honom.
Sen var jag hos min prins från torsdagen till idag (söndag). Så underbart att vara med honom fast vi tjivas och tjafsar ibland och inte är överens.

Han ringde precis, i pausen av Deep Impact. Så underbart att höra hans röst. Jag älskar verkligen honom. Fast jag ibland inte kan fatta det.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback