Dagens låt

Japp dags för dagens låt. Sånt är alltid trevligt.

Dagens låt: Ryan Adams - Avalanche

Igår kom Pontus och hälsade på lite. Ringer och säger: Carro, jag har ett problem! Jag saknar dig, men jag vet hur jag ska lösa det problemet. Jag kommer till dig ikväll. Två timmar senare kom han hit och höll mig sällskap i den snöiga natten. Jävla bökigt när han breder ut sig som han gör. Men sånt får man leva med när man har pojkvän, det är bara charmigt.

Och jag är verkligen ledsen, men jag har försökt men jag kan inte. Jag kan inte tycka om Kent. Det är verkligen inte min smak alls, känns som en massa musik som inte hör ihop och som bara kräks ut ur högtalarna. Nu vet jag att Erica kommer strypa mig, men det får jag ta. Jag har försökt, but im sorry. Det där med musik är en svår grej, jag har ingen direkt smak. Allt och ingenting är bra.

Hittade såna galna då/nu bilder på t ex Avril Lavinge. Helt tokig skillnad. Jag blev nästan förundrad över om det verkligen var hon. Men nä, vad gör jag. Jo, RADERAR bilden. Attans, jag tänker inte direkt långt när jag markerar allt på skrivbordet som ska väck. Suck. Får försöka hitta den bilden igen.
Nu hittade jag iallafall sidan. Kan publicera bilden snart.

För övrigt längtar jag tills mitt linne från Halens kommer, mumma.
linneavril
Mitt underbara linne!                  Avril Lavinge Då                   Nu

Postat av: eri

hahah! Gissa om jag just nu i denna stund lyssnar på kent 747? Japp, sant! De gör jag. Men CarolineJ du behöver komma i rätt stämning, lyssna på kent. å jag lovar, när du väl kommer in i de så kommer du aldrig vilja lyssna på annat än kent. mkay? Jag ska hjälpa dig!

2006-02-06 @ 18:41:33
Postat av: Hildis

yeee, för hildis har också hittat hit. haha. PUSS

2006-02-13 @ 20:44:57

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback