Carro: förbannat utvilad

Denna veckan är verkligen helt wacko. Först så har någon snott min almanacka! Min bästa vän är stulen! Funderar lite på att sätta upp en "bort-tappat-lapp" på skolan! Haha, men nä. Seriöst, jag kan inte planera min tid om inte jag har det nedskrivet framför mig. Ush, på det men så är det faktiskt. Men som tur var så fanns pappa, han gav mig en fin fin almanacka med guldkanter. Eftersom guld börjar bli inne nu satt det ju perfekt i kistan!

Denna veckan, lördag för att vara väldigt specifik, är det studentfest för andra gången. Jag var inte på första och lovade att komma på denne. Så det ska jag och köpte biljett idag, festligt värre. Lite knasigt tema bara som inte många stödjer direkt, FLOWER POWER. Det mest vanligaste och tråkigaste och fulaste temat som finns. Därför känns det lite ofestligt men får väl göra det bästa av situationen. Hitta någon fin överdel som är lite flower powerit och ta mina gröna pumps. Well well, det blir väl bra tillslut. Ska iallafall införskaffa mig massa mumsig drinkblandning och sådär. Lite tradigt att bara dricka ren vodka ur flaskan. Så då kan man väl dricka lite goda saker iallafall.

För övrigt kände jag mig väldigt lättad över att jag gjort klart projektet i privatekonomi. Det ska vara klart på fredag men eftersom det infaller prov på torsdag och prov på fredag kändes det givet att göra arbetet i början av veckan. Puweh, säger jag bara. Det var den mest tokigaste uppgift jag någonsin gjort. Eftersom jag inte är direkt förtjust i ekonomi och sådär så är detta invalet min mardröm! Men det är ju i förebyggande syfte säger alla, så jag får väl tro dem! Men skönt att ha arbetet klart iallafall.


Men jaha, detta ska vara en dagbok så jag antar att jag måste berätta vad som hänt IDAG.


1. Jag vaknade kvart över tio av att landskrona hem ringer och frågar om vår persienn som måste lagas.

2. Jag gick upp och käkade frukost och tittade på barnkanalen. Babar sänds ju så det är ju givet att se på det.

3. Jag tar bussen tjugo i ett och ska ha filosofi. Alldeles onödig kurs och hälften av lektionerna går till att bara sitta och snacka massa och disskutera osv. Lite småknasigt när det är sista lektionen efter en håla på nästan två timmar.

4. Jag kommer hem och lägger mig och lyssnar på musik och tittar på Americans Funiest Home Videos. Förbannat roligt att titta på. Ibland är det klipp som jag inte riktigt tycker ska visas för det är då folk kanske skadar sig katastrofallt. Ush och tvi. Men överlag är det FÖRBASKAT roligt.

5. Och nu sitter jag här, ska egentligen plugga på manusprovet i morgon, men är inte så svårt.


Där är min dag och its more to come. Förmodligen bara en kväll med plugg och något timmes telefonsamtal med Pontus.

See you tomorrow!


Postat av: Erajka

Hörredudu.. jag tycker faktiskt de är lite taskigt av dig att klaga på vårat fina tema! ;) Dumma, dumma, carro! haha, jag vet.. ingen gillar de :) Men skit i de! FAAAAN va vi ska ha kul istället, hell yeah!

2006-02-03 @ 15:51:16

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback