Bokmania

Föresten så vill jag läsa, jag vill. Men jag orkar inte. Har påbörjat Djävulen bär prada och ska försöka ta mig igenom den. Vissa perioder kan man sluka böcker, den perioden är jag inte i nu och har inte varit i den på länge. I högstadiet lånade jag alltid hem 14 15 böcker över sommaren. GALET. Men en favorit, Per Nilsson ( Hjärtans fröjd, Du & du & du, Ett annat sätt att vara ung, etc). Anledningen till att jag får sån förbaskad bokmania är allt om böcker jag läser hos mikaela
Så ska försöka plöja igenom mina dammiga böcker jag köpt men aldrig läst! 

Föresten så går det bra för mig, gått ner ett kilo. Woho.
 


Postat av: mikaela

hehe, jag läser mycket fram och tillbaka på tågen! ;] djävulen bär prada var lite svår i början, men den blir bättre sen! :]


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback