Tisdag - sexparty

Äntligen, som Gert Fykling säger, har jag hittat en balklänning OCH balskor. Och dessa skorna, så in i bombens snygga om jag själv får säga det. Och även ett riktigt kap, 350kr på Nilson! Humorn i denna historia är då att jag en kvart tidigare hade köpt ett par typiska balskor på Wedins för 30kr mer. Som jag egentligen inte gillade riktigt, just för att de var ett par typiska balskor. Men så kliver jag in på Nilson och ser dessa godbitar, de var som gjorda för mig! Ett par kvar på hyllan och i min storlek. Så förmodligen kommer jag ändå vara mottligt fin på baldagen! 
   Igår när Pontus och jag var i Malmö för att handla skor såg vi faktiskt tre olika kändisar. Eller kändisar och kändisar, Mikael Nyqvist, Tanja och Abby i Tre Kronor. Eftersom jag var sån megafan av Tre Kronor som liten var det ändå en yttepytteliten bragd att ha sett dem på stan! Och Mikael Nyqvist har ju faktiskt spelat i en film som varit Oscarsnominerad, så lite coolt är det också.

Helgens bravader var inget speciellt, men bättre än att sitta hemma och dega. Fredag var jag hemma med en fet godispåse som mitt enda sällskap. Så jag tittade på Big brother och deras finurligheter. Lördag började med att jag sov länge och chillade resten av dagen. Runt åtta stack jag till Tess och började förfesta med en ihopbränd schlagerskiva och annat dylikt. Senare på kvällen bar vi oss av till Helsingborg och Arom för att shaka as, vilket vi gjorde tillsammans med tusentals andra brudar. Temat för kvällen var Ladies Night med strippande brandmän och presenter för de 100 första. Något jag konstaterat är att tjejer är helt sanslösa på dansgolvet, knuffas och tar plats och skiter i att det står någon under deras fötter. Men annars var det en mycket trevlig kväll, inget spektakulärt men skönt att komma ut istället för att sitta hemma och dega. Kom hem runt fem och bäddade ner mig i en nybäddad säng.
   På söndagen kom Pontus förbi och mös med en utslagen mig. Sen drog vi ju iväg till Malmö igår.

Ikväll är det sexparty som gäller. Elin har fixat hem en konsult som berättar om massa sexleksaker och så. Ska bli mycket trevligt faktiskt.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback