Ibland skäms jag över att vara svensk......

    

(Detta har jag säkert klagat på innan)

Va fan är det med människor?! Satt med en kund i 50minuter och försökte få rätt på en GPS jävel och hans dator var helt fucked up. Detta slutar med att jag ber honom prova på en annan dator. Resultatet av det var: "Men nu går jag in här på utforskaren och öppnar upp Mobile Device, bla bla bla bla... Ska jag radera något där kanske? " Han ville inte släppa mig, så jag säger: "Snälla, det bästa är att du provar på en annan dator, skulle jag börja gå in och pilla i din dator så kan jag förstöra den. Vill du att jag förstör din dator?"

Efter mycket ojande och suckande från hans sida säger jag, Nu provar du på en annan dator, det finns inte mycket mer jag kan hjälpa med härifrån! Då får jag tillbaka ett, jajaja okejdå... KLICK...

Efter 50min av förslag-och-tips-och-sitta-och-hålla-handen och sen komma fram till att det måste vara något med datorn får jag ett KLICK i örat. Jävla människor. Jag har iofs jobbat med denna typ av människor i snart två år, men inte blir jag van vid beteendet för det.

Tänk att svenskar kan ha sånt otroligt rått beteende. Det ska vara klaganden och motsäganden hela tiden. Och detta är faktiskt BARA FÖR ATT. Ibland ringer svenskar supporten bara för att klaga, för att något inte är som de vill ha det. Sedan blir de aldrig nöjda med svaret de får, de ringer oftast och har redan förväntat sig ett typ av svar. När det då inte blir så, då jävlar blir det liv i luckan, fast vårt förslag säkert är mycket bättre och enklare.

Summan av kardemumman: Det är fantastiskt att vara svensk!

Postat av: Emma

Gaah. Jag sitter också i samma situation på jobbet! Man kan bli galen för mindre liksom!

Postat av: Petra

åh så glad jag blev av din kommentar! :) Tack så jätte mycket!! :)

2009-02-01 @ 21:59:03
Blogg: http://petras.blogg.se/
Postat av: Jojjo

NU har jag äntligen färgat mitt hår. Bara gå in och kolla hur det blev...vart skitsnyggt tycker jag... =)



kramar!!

2009-02-02 @ 16:54:08
Blogg: http://joojjjjoo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback