Denna söndag har Caroline....

Handlat ljus ifrån Ljuva Ting.
Detta är doftljus som jag har hört mycket gott om. Det var så många som jag ville ha, men jag slog till på två stycken á 119kr och sedan 20% rabatt.



Goodmorning Yankee Candle - En härlig doft av varma frukostmuffins med arom från söta päron och väldoftande citrusfrukter.

Country Linen Yankee Candle - En härlig doft av en frisk fläkt genom ett öppet fönster en solig vårdag.


Handlat på Mihi.se
Har spanat lite på dessa örngott ett tag. Hade svårt att välja mellan två stycken, men det blev denna med alla söta hjärtan.




Handlat på Inreda.com
Jag handlat lite småprylar där. Små brukar till mitt smink för att kunna blanda. Sedan köpte jag hängare för rakhyvlar, jag är så trött på när det ligger massa rakhyvlar här och där och dräller. Jag kunde inte välja vilken färg jag skulle ha då jag inte har bestämt mig ännu vilken färg det ska vara i badrummet. Jag är sjukt sugen på lila så därav det lila valet. Men sen om jag inte kan bestämma mig eller kommer fram till någon annan färg har jag den andra. Perfekt!



Funderat ut vilken soffa jag vill ha på Bolagret.
Jag väljer mellan två stycken, antingen den för ca 10.000kr eller den för ca 6000kr. Jag ska sittprova först innan jag bestämmer mig är det tänkt. Tråkigt om jag köper en soffa för 10.000kr och visar sig att den är obekväm.


ca 6000kr                            ca 10.000kr



GOD NATT!
/carro

Postat av: Petra

va snäll du var som tog and om din kusin! Det är inte roligt att vara bakis! :D

Postat av: Vanessa

Den ser inte bara god ut, den smakar gott också!!! Gud vad söta örngott :) Har du nyss flyttat eller? Hoppas du haft en bra helg!

2009-01-26 @ 03:10:04
Blogg: http://vanessarosell88.blogg.se/
Postat av: LIFE BY Marielle

Vilka mysiga grejer du införskaffat:)

2009-01-26 @ 10:25:24
Blogg: http://mariellem.blogg.se/
Postat av: sara

Haha! Jag lägger oftast en liten handduk nedanför badkaret så torkar ja händerna innan ja tar upp boken ;) Mysigt iaf :)

2009-01-26 @ 12:55:07
Blogg: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Gud vad roligt! Jag flyttade för inte så längesedan och gud vad kul det är att inreda och köpa in en massa fint! Flyttar du själv eller? :)



Jag förstår helt vad du menar med att folk inte fattar med att man ska hoppa in. Eller när någon har en påse som dom lagt på platsen och vägrar flytta. Hur trög får man lov att vara?

2009-01-27 @ 22:52:57
Blogg: http://vanessarosell88.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback