Ny stad, nytt gym!

Var idag en sväng till gymmet här i stan, på nautilus. Och eftersom de har ett samarbete med företaget jag jobbar för så får vi rabatt. Ett sjukt bra erbjudande, simning, spinning, andra grupaktiviteter och gym för ynka 275kr i månaden! Helt underbart! Jag kommer fan bo på gymmet. Ska börja redan i morgon hade jag tänkt.


Dagens outfit varje dag som det ser ut nu. Hihi!

Vet nu att min Extra Fresh läser här oftare än vad jag kunde tro. Tihi. Jag kan lämna roliga meddelanden här! Hihi!

Hej hej!!
Jag saknar dig!
;P



Haha, rotade lite i bilderna och hittade denna. :P

Postat av: tess

haha. jag är förmodligen ditt största fan... :D inte fan som i fan på väggen utan fan som i beundrar fan. förstår inte varför jag kände behovet att förklara mig men, ja....



jag ska förresten försöka få tillbaka min blogg någorlunda. wish me luck!

Postat av: Jojjo

Jag betalar fan 500 spänn i månaden och är inte ens där...dåligt av mig och DYRT om inte annat... najs med företag som sponsrar lite... =)

2009-02-12 @ 17:05:33
Blogg: http://joojjjjoo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback