My hunk, my hunk, my hunk, my hunk!

Har klickat hem tre böcker, en för nöje och två för blod, svett och tårar.

Mamma tipsade om en bra receptbok för matlagning inom GI metoden så jag klickade hem den. Klickade även hem en annan bok med ÄNNU mer bra recept. Sen var jag ju så klart tvungen att klicka hem en "vanlig" bok också. Bara för att det är roligt med massa nya böcker. Det räcker inte för mig att vara medlem i
Månpocket och få hem en bok i månaden, nejnej. Måste ha mer! Beställde iallafall hem Läppstiftdjungeln, eller Lipstick Jungle som den också kan kallas.

   

Har kollat på serien, mycket bra faktiskt. Kände att jag ville läsa boken också för att få en annan synvinkel på serien. Men hoppas på att denna serie håller längre än vad alla andra serier jag fastnat för gör. Men det finns en riktig hunk i Lipstick Jungle som jag inte kan sluta dreggla över.


Puh, jag tror jag precis kom!




Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback