CRYING BABY!

Sitter och dricker te. Jag blandade ihop Lust & Fägring tillsammans med Himlagott. Massa känslor svänger omkring ikväll. Vi kan skylla på att jag har mens och att det är därför jag får tårar i ögonen av att titta på två te sorter.



Min gran blev iallafall fullbordad igår genom att få belysning. Måste säga att det är otroligt fint! Känner att jag har fått det otroligt julfint här i huset mitt.

  

Den förste februari blir det dags för att ta mitt och Stinas pick och pack och (hihi, tre och på en mening) flytta till Helsingborg. Spännande! Och ÄNTLIGEN blir det en tvåa! Nu börjar jag grina igen (Det är på grund av mensen!!). Jag får äntligen bo i en tvåa, ett sovrum och ett vardagsrum. FANTASTISKT!!


/ Yours carro



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback