påfyllning i lägenheten!

Jag har fått lite mer grejer till lägenheten nu. Lite nya prylar till köket, t ex taklampa. Sen har jag fått in en hylla i duschrummet så jag slipper ha alla mina prylar på handfatet, det är inte jättesnyggt med det. Sen det bästa av allt; min SONY TV! Den är såååå fin, och så underbart braaa!

Dem som har lite koll på tv apparater kan nog
läsa sig till att det är en mycket bra tv, ni andra, bara NJUT AV BILDKVALITÈN! Det är min nya älskling, jag behöver ingen karl. Jag har min tv! Och där lät jag nog som en man, AOUCH!


Min älskade tv, en del av köket och Stina, dålig bild på duschen.

Postat av: Jossan

tack. det konstiga är att jag egentligen inte gjort nåt speciellt. hmm, men det kanske funkar det mer :) ska börja ta tag i det igen, för jag har mycket kvar, men jag är på god väg. ha en trevlig nyårsafton! kram


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback